Brinn, keps, brinn!

The head is on fire
Bilden är från senast hos Micke, tro det eller ej så var jag inte så berusad när bilden togs. Svedde håret lite grann också, det blev helt krylligt och luktade jasmin-mellan-fittan-och-rövhålet. uuuuuuusccchhh...

Vad har annars hänt sedan förra inlägget, då?

Har köpt mig två soffor, en fåtölj och soffbord, 650 pix med leverans och allt. Synd bara att jag måste vänta tills på torsdag nästa vecka innan jag får det, fast med lite tur så kommer det tidigare.

Har köpt dödskalle-kit till bilen. Dödskallar på pedalerna, växelspalen och när jag väl pallar dra tummarna loss så blir det på låsknopparna också.
LÄNK

Vinterdäck är dock ej hittat ännu, slang skulle kolla med sin farsa vad det var för dimension på däcken han hade där hemma. Dem skulle vara 4-bultade iallafall så det är ju alltid ett steg i rätt riktning. Det löser sig säkert. Bara det inte blir minusgrader inom den kommande veckan, då kan jag ju inte köra bilen mer.

Adjö

Kommentarer
Postat av: Mamma

Dags för litet nyheter!!!!Det är 9 dagar sen sist. skulle vara kul att höra om när du INTE var full!!
M-a

2006-12-17 @ 01:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback