Fod Gul

Eller god jul heter det ju... Var tokigt!

Suttit hemma och halvdeppat idag. Tänkte för dricka massor av sprit men kom på hur idiotiskt det skulle vara, känns som att mer alkohol är inte vad min kropp behöver. Så det blev nyktert.

Annelie kom hit vid 19-tiden och lämnade julmat till mig. Så lite jul fick man i sig iallafall, inte för att jag gillar julen egentligen men man borde väl fira den ändå.

Jag kan också lägga till titlen "kraftig odör i lägenheten". Min lägenhet luktar ta mig fan så illa att den får barn att gråta på julafton! Jag vill tacka bjarne för att han lånade ut sina barn till testet.

Jag citerar: "JAG VILL INTE VARA I HÄR!!! DET LUKTAR ILLA!!!"

Adjö

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag vågar nästan löva dig att blir bättre om du städar litet. Men du vill väl inte försöka dig på så drastiska metoder.

2006-12-25 @ 00:04:53
Postat av: micke

jag ska fan komma och lukta nån dag. så ska vi se om jag överlever.
men det borde jag väl?

2006-12-25 @ 10:01:40
Postat av: annie

Hahaha.. Det var rätt illa faktiskt.
Funderat på att rensa kattlådan kanske?
Puss på dig..
Tråkigt att se dig sånhär.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback