its florence, shes been shopping!

121619-11
Lånet som jag ska använda till att betala lånet med kom idag, bra timeing. Bilen var på verkstaden igen och den kostar 2000:- att laga. Så jag köpte ny mobil, gitarr och kamera för min del av det nya lånet. Snyggare mobil får man ju leta efter, fungerar som en 1GB mp3-spelare också. Fast det lär jag inte använda den till ändå, köpte den för att den var snygg.

Äckligt bra ljud i gitarren, jämför man med min gamla så är det som att höra små änglar spela i sina öron. Men vem fan bryr sig om det? Änglar finns ändå inte. Så åt helvete med dom!

Får väl fixa bilder på gitarren och kameran också så man får flasha med dem för alla er idioterrr....

adjö

Kommentarer
Postat av: Anonym

din lur ser ut som min tv dosa, möhöhö

2006-12-28 @ 23:42:28
Postat av: Anna

Det tycker jag också.
Har jag fattat dig rätt nu:
Du har tagit ett lån för att betala ett annat, som du struntar i att betala för att köpa massa nödvändiga saker?
Låter logiskt och bra ;)

2006-12-29 @ 14:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback