Helgen är slut

Helgen är slut


Och det är dags att gå och lägga sig. Men inte utan att "blogga" lite först (eller vad nu ni crazy kids call it these days). Annelie och jag klädde om soffan i fredags och jag skulle väl våga säga att resultatet blev minst sagt bra! Soffan saknar nu brännmärken, kaffespill och hundsagge.

Agge-spagge var på besök i helgen med. Var väl trevligt antar jag. Annelie och Agge-spagge gick ut på krogen (Annelie höll sig nykter som alltid, den tråkiga jävlen) medans jag satt framför TV:n och drekkte mig salongsberusad. Sen bar det av till sängs för att sedan gå upp och jobba lördag morgon kl.5.

När klockan ringde upptäckte jag till min stora förvåning (hu!) att jag gått och blitt sjuk så jag gick och la mig igen. Vaknade en timme senare, skrek EUROPA i toalettstolen och pallra sedan iväg sig till jobb för att jobba i ca.270 minuter. Kom visserligen en timme sent men å andra sidan var jag inte tvungen att jobba alls utan valde att jobba så vi inte kom efter i produktionen. Renault gillar inte att inte få material och tvingas stoppa produktionen och det gillar inte OGO heller.

Det var allt för mig, godnatt.

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh, har stackars lilla Martin varit sjuk. Inte kul.
Jag får hålla med dig om soffan där, den blev faktiskt snygg

2006-10-30 @ 03:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback