Syrran flyttar in

Jahapp, det gick visst inte så bra för Dennis och Emma. Det är slut rent ut sagt, hoppas syrran har det bra nu. Hon kommer att flytta in hos mig och Annelie under veckan, jävla förändring det kommer bli minst sagt. Är nästan lite orolig för henne, men hon är stark så hon klarar sig säkert fram tills hon kommer hit.

HAHAHAHAHAHA!!! Bara jag som noterade att killen i Outsiders som känslomässigt engagerad i sin "real-doll" var synthare? Det förklarade en hel del kan jag ju säga! HOHOHO!

Kommentarer
Postat av: Din älskling!!

Men jag lär ju få det mysigt här hemma iallafall :)
Någon och leka med på dagarna ;)


Nej det avr inte bara du. :P
Pussis!

Postat av: Dennis och Emma

Jo det gick ganska bra, bara en liten fnurra på tråden, vi bor fortfarande tillsammans, verkar inte som om jag blir av med henne.

2007-01-21 @ 01:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback