Om himlen vore skit hade den jobbat på McDonalds

image23


Var ett tag sen jag skrev nu kom jag på.

Bullert var kul. Som ni ser på bilden är jag som vanligt i mitt absolut nyktraste tillstånd. Detta var alltså innan jag fick ett rör i skallen, rivit upp fingert på en ölburk som jag stoppade kuken i och innan jag fick åka piketbuss.

Idag har jag fan vatt duktig. Det kom ut en mindre rödridå när jag starta bilen, vilket tyder på shitty olja. Köpte olja+oljefilter och drog till jobb för att byta. Nu är det klart iallafall och bilen går fan som en klocka nu. Inte en klocka som går fel då, utan en fröken ur klocka då.

Helan på jobb tipsade om att använda ett bälte istället för att betala pengar för en oljefilter-klämma.
Bra var det, annars hade jag nog inte fått bort oljefiltert.
Dåligt var det för att bältet gick sönder och nu måste jag kirra ett nytt bälte till mina arbetskläder.

168 timmar tills det blir bättre...

Allt för mig, dra åt skogen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback