-

Funderar på att börja skriva vad jag minns av mina fylle-dagar istället. Så att alla får erfara livet för en alkoholist. Hur jävla intressant det nu kan vara. Det mesta verkar vara suddigt oftast. Iallafall efter helgerna, då brukar allt vara ett stort sudd. ibland efter veckodagarna också.

Ibland blir jag trött på det. Trött på att inte riktigt veta vad jag gör. Då brukar jag ta mig några öl sen brukar det gå över. Kanske är därför jag börjar tappa minnet med, av alkoholen alltså. Varje gång jag skickar sms eller snackat med nån idiot på msn brukar jag vara tvungen att kolla vad jag skrivit bara för att jag ska veta. Äh, är säkert bara som jag är penis i skallen.

Finns det ens någon som läser min blogg förutom min familj? Jag har mina tvivel...

Nu ska jag fortsätta drekka iallafall...

skit ner er som vanligt. Om ni vill att jag ska skriva vad som hänt efter varje helg/dag så får ni lämna en kommentar. Om inte så vet jag att det är skit samma och då tänker jag inte bry mig.

dra åt helvete

adjö

Kommentarer
Postat av: D Olsson L-bo

"Finns det ens någon som läser min blogg förutom min familj? Jag har mina tvivel..."
Jajamän, det finns det...Ta det lugnt, livet är till för att levas. Det finns en hel massa människor som bryr sig om dig. Kom gärna o hälsa på...

2007-07-06 @ 14:21:58
Postat av: Peter

FUCK YOU jävla penis

2007-07-06 @ 14:49:49
Postat av: ...

Brukar kolla in här och läsa dina bloggar så jag tycker absolut att du ska fortsätta blogga. Tycker du bloggar väldigt sällan, för sällan till och med.

2007-07-06 @ 19:30:37
Postat av: ????

Jag brukar också läsa din blogg. Håller med ovanstående om att du bloggar för sällan, bara. Samt att jag tycker att du kunde skriva lite mer personliga saker också, hur du mår, vad du gör och så där.
Och kom ihåg en sak: Du är den enda som kan bestämma och ha kontroll över ditt liv. Om du vill bryta ett mönster så går det.
Sköt om dig!

2007-07-07 @ 00:03:08
Postat av: Annie.

Ja det är väl inte direkt någon hemlighet att jag läser din blogg.
Lycka till i livet och ta hand om dig Martin.
På något sätt kommer jag alltid bry mig om dig.
Även om det blir mindre och mindre för var dag som går så har du en liten speciell plats i mitt hjärta där både dåliga och bra minnen samlas.
Livet är något värdefullt och ta hand om det. Sup inte bort dig själv utan försök hitta tillbaka till den Martin som mår bra. Den Martin som har något att leva för. Den Martin som inte är konstant full. Det gör mig ledsen att se vart du hamnat eter vårt uppbryt. Men är det detta livet du vill leva så ska jag inte hindra dig. Men glöm aldrig att folk bryr sig om dig och älskar dig oavsett vad du gör. Många varma kramar ditt lilla sjötroll.

Postat av: Jag (:

jag läser dina bloggar (: du får skriva oftare martin ! <3

2007-09-03 @ 20:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback