Spagetti, bacon och stulen ostsås.

Upptäckte till min inte allt för stora förvåning att jag var så gott som pank när jag vaknade.
Hungrig.
Slut på mat.
Bakfull.

Tralla iväg till ICA med mina 22kr. Bacon á 10kr, matlagningsgrädde á 12kr och ost á 34kr. Gratis blev osten iallafall. Fick med mig en gratis Red Bull med. Är väl en ny låghet från min sida när jag måste snatta mat på ica för att slippa vara hungrig, ämnet kallas självmord.

Koka vatten, slänga ner spagettin, stek bacon, häll matlagningsgrädde över baconen tillsammans med osten, rör om hela tiden tills spagettin är klar. Blev rätt gott, särskilt med tanke på priset.

Ska fortsätta vara bakfull nu, sen bär det av till trelleborg för att jobba.

Dra åt helvete.

Kommentarer
Postat av: Lillan

Gratis är gott ibland i alla fall. Personligen hade jag nog valt makaroner till i stället för spagetti.:P

Postat av: M-a

Den som stjäl hamnar förr eller senare i fängelse och det skulle varken du eller jag trivas med så sluta med det. Gör mig stolt över att vara din MAMMA!
Väx upp och hitta dig själv.
Gud och jag älskar dig

2007-07-30 @ 21:17:50
Postat av: Lillan

Du är så slö på att blogga... så kom igen nu och blogga lite snart...

2007-08-12 @ 20:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback