Det är väl dag nu...

image16

Var ett tag sen nu, men det är så det ska vara! Den som väntar på något gott väntar troligen för länge men belöningen efter allt väntande gör det hela så mycket bättre! Eller nåt sånt...

Vad har jag gjort då? Har tatuerat in Festina Lente på magen, det står på min familjs vapen.

Har även köpt ny bil, en jävla peugot 205 gl. Men den var rostfri och bara gått 13000mil så jag slog till ändå. Fast ny vet jag inte om jag vill kalla den, ny för mig iallafall. Kommer sakna bubblan men det är smällar man får ta iallafall, den jävla skithögen börjar ju bara få mer och mer fel.

Vi upptäckte igår att det fanns 220V-eluttag i bilen så nästa helg har vi bestämt oss för att tatuera mig på motorvägen i 120km/h! :D

Det var väl allt. Dra åt helvete nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback