Its pyssel sunday!






I helgen var vi hos micke och blev fuller, inget speciellt hände. Har dock kommit på att;
* Jag får plats med en Jojo i käften
* Tant min ser för jävla rolig ut när hon gör pop tecken för ögonen och kopplar ihop sina piercingar i läppen med sin piercing i näsan.
* Micke skulle passa alldeles utmärkt som rånare
* Jag bör inte skaffa munkfrilla eller bli skallig för då hade jag sett för jävla dum ut. (dummare anyway)

Idag däremot, har jag och tant vatt pyssliga så det stör! Iallafall stör det för henne. Hon klipp och klistrade ihop en hello kitty modell vilket tog ~6 timmar. Under tiden klipp och klistrade jag ihop resten av göbbarna (förutom figuren som säger "love me" och de två små grisarna). Men efter mycket våld och svordomar så blev hon färdig iallafall och jag slapp henner verbala misshandel mot mig.

Annars har det väl inte hänt så mycket mer, inte som jag tänker nämna för er iallafall era jävla bastarder!

Nu är det mys som står på schemat så dra åt helvete med er.

adjö

Kommentarer
Postat av: Lena

Fan vad pyssliga ni är, LÄCKERT!

2007-10-08 @ 10:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback