Bredaxlad svans

image26

Nu har jag tatuerat klart ryggen! Blev klart i fredags efter 6st 7,skitfull. Sen drack jag sex till medans jag väntade på att min tant skulle komma hem till mig igen. Under tiden jag väntade satt jag och drack öl med en hemlös snubbe på tågstationen. Min öl i hans mage men vem bryr sig, han hjälpte mig spendera tid så det fick gå iallafall. Hemlösa är roliga, dom pratar massa strunt.

På lördagen bestämde vi oss för att vara nyktra och sitta hemma och glo på film. Men så blev inte fallet... Nykterheten var först ett måste för jag kunde inte ta mig till bolaget i tid och att sätta mig i bilen direkt när jag vakna tänkte jag jävlar i det inte göra. Men det löste sig vi 8 tiden på kvällen då Micke ringde och sa att han inte ville komma hem till mig, vilket han gjorde ändå för han ville det. Han var väldigt nykter. Det var vi alla efter en stund. Jag bestämde mig för att rita ett hitlerkryss i anders panna men sket i det och drog fram hans snabel istället, med handskar som skydd. Kan tillägga att han hade en god portion fläns under förhuden (som jag inspekterade noga).

På lördagen gick vi ner till stan för att hämta min bil på eftermiddagen. Tant frågade varför jag tittade i buskarna hela tiden. Svar: "Ibland så kastar folk stöldgods och skit  i buskarna när de är på flykt från polisen. Så titta i buskarna måste man alltid göra". Hon tyckte jag var dum i huvet som trodde på det själv. MEN SVAR PÅ TAL FICK HON! I morse hittade jag minsann en batong i buskarna när jag skulle gå och fixa batterier. Batonger är roliga. Bahahaha! Hohoho!
Sen åkte folket hem.

Helgens bästa citat:
"Detta är sån musik man kan dricka bara för att bli full"
                                               //Micke

Nu ska vi lägga oss och kela och vara allmänt kärleksvidriga med varandra (nej mappa, inte på det sättet era perversa bastarder!)

Så, var nöjd nu och skär av era bröstvårtor.

Kommentarer
Postat av: Y

vilken lirare! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback