LÖNING!!!

image64
Dörrposter är farligar


Sweet! Lön igår!


Vad ska vi göra med lönen då?

INTE ETT JÄVLA DUGG FÖR EN FET SKALLIG LÖMSK FIGUR VID NAMN REINFELDT SKA FAN HA HELA SKITEN!!!

Blä...

Annars då... JO!
Morsan har även kvaddat bilen ytterligare en gång, inte hennes fel denna gången dock.
Jag har köpt ny bil....
...igen.
Micke har fått 10 valpar.
Den andra Micke har fått 9 valpar och försöker bli av med resterande 7 (starkt jobbat, pucko).
Jag och tanten har haft fint besök i två veckor från olika håll av landet.
Jag ska på provspelning för startande av HC-band med några typer jag inte känner.

Dra åt helvete, nu ska jag fortsätta jobba.

Kommentarer
Postat av: Syrran

Kul! Ja att du ska provspela alltså. Inte att en skallig gubbe tar nästan hela din lön (det gör han förresten med min med, vem tror han att han är??)
Hoppas det går bra!

2008-02-26 @ 07:42:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback