Jag hatar att jobba dagskift.





Jaha, har väl inte gjort allt för mycket på sista tiden. Jobbat som satan och önskat mig själv döden. Har börjat jobba morgonskift nu och jag gillar inte det särskilt mycket. Morgonskift suger kuk och jag vill tillbaka till att jobba kväll. Eller natt, vad som helst men inte jävla dag!

Jobbet i lasern går bra iallafall, efter senaste äventyret som ledde till 11 timmar övertid för min del var det senaste felsteget från min sida. Efter det så har jag inte lyckats klanta till det, så det börjar väl bli dags snart.

Jaha, bilderna då...
1-3 - Gammalt skit som är målat på väggen. (1+2 av undertecknad, 3 av madde)
4 - Nåt konstet jag slängde ihop innan.
5 - Lådvin är skit, lådkatt är bra skit!
6 - Såhär mycket tobak hade vi förra månaden, nu har vi bara nästan så mycket.
7 - Mer gammalt skit från väggen.
8 - Snusk

Nu vill jag inte skriva mer, har inte ett jävla skit att säga er.

Piss på er.

Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback