Nott Gytt rÅ




Jaha... Nytt år, nytt dra åt helvete. Jävla hykleri att fira nyår, bara en ursäkt för att supa sig full när man hela tiden lika gärna kunde supit sig full ändå. Tid är ändå bara en illusion så varför ända in i helvete ska man bry sig om "nya år"?

Vad kom vi fram till då? Inte ett jävla dugg, som alltid.

Snart så vill väl folk att man ska ge löften med.
"Mitt nyårs löfte är att sluta röka"
"Mitt är att ta vara på min fritid bättre"
"Jag ska minsann sluta suga kuk för slantar"

Bah... Jävla idioti... Mitt löfte till det "nya" året är att bryta mot alla andra grundlurade idioters löften. Iallafall de som lagt löften som motarbetar mina påhitt. Lär väl vara en del skulle jag tro.
exempel:
Någon säger: "Mitt nyårslöfte är att sluta dricka"
Jag hör och lovar: "Mitt nyårslöfte är att dra i mig en platta så ofta jag kan"

Lite bilder från mitt nyår som ni ser, inget märkvärdigt förutom att jag inte drack en droppe alkohol på hela kvällen... Eller natten heller för den delen.

Från vänster
# Min älskade S är hitler
# M visar vad han tycker om AA
# A och hans hund (Rått-apa eller vad fan den nu hette)
# Jag är lika rädd för fyrverkerier som Jason är
# Sockervadd gillar bandare
# Och N är glad ändå.

Om jag är så här bitter nu, tänk er då när jag blir pensionär...

Adjö, hoppas ni får njursten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback