Jag har vart på programmeringskurs

image65

Där lärde jag mig sådant här bland annat. Denna stiliga lampa har jag minsann programmerat och skurit ut i lasern helt på egen hand. Känner mig rätt jävla nöjd faktiskt.

Micke hörde av sig i lördags och undrade om man kände för att komma över en sväng för lite analsex men jag tackade nej. Stack dit ändå men utan rövknull, blev andra äventyr istället.

Utöver det har det vart lugnt i helgen. Patrasket jag skulle spela med i helgen bangade ur tydligen. Fan bryr sig, finns viktigare saker att bry sig om.

Annars har det inte hänt ett dugg tror jag. Ny gadd på bröstet annars är det väl ganska händelselöst här borta...

Nej, dags för kaffe... Fuck off...

Kommentarer
Postat av: kimseluttan

Vet inte varför jag tycker om å läsa din blogg.. haha.. Den är ganska bitter, men fruktansvärt söt, och kul att läsa.. Du borde blogga oftare..
/Kim

Postat av: Martin

Och du borde böja dig ner och slicka din egen fitta...

2008-03-03 @ 18:51:11
URL: http://MADMArtiN.blogg.se
Postat av: kimselutten

Woow! U fuckin do it!

2008-03-07 @ 17:23:04
URL: http://kimhofacker.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback