LECA-block är fan bra skit det...

image68

Material för 1000pix och man får sig en ganska finer köksbänk. Jag är nöjd iallafall, det är vad man kallar onsdagsnöje. Det var iallafall billigare än att köpa en "riktig" bänk för 3500+.

Har även möblerat om i vardagsrummet. Var smidigt som fan med
DET HÄR(ladda hem Windows-installer) programmet. Både lätt, snabbt och smidigt och man slipper chansa på en möblering innan man utför allt arbete.

Nästa vecka ska jag iväg på truckförarutbildning, så nu är man inte bara utbildad till att köra en laser och programmera utan snart även som B-truckförare.

Skit ner dig, nu ska jag glo på simpsons...

Adjö

Kommentarer
Postat av: Syrran

Köra truck, låter coolt :)
Och snyggt blev det i köket. Kan du inte lägga in lite bilder på lägenheten? Jag har ju aldrig sett den.
Åh, sen har du en röd kobra, en sån har jag alltid velat ha (eller en kobra har jag alltid velat ha, och allra helst en röd). Var har du hittat den, och var den dyr?
Är det inte dags att komma hit och hälsa på snart?
Kramkram

2008-03-27 @ 20:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback