Varför!?

image67
[Martin-O-Vision för alla er mongoloider som inte förstår]

Var inne på min helgon nyss och kikade i besöksloggen. Längst upp var det nån sån däringa "metallare" som hade vart på besök hos mig. Jag kom fram till följande:

* Metal får en att se bög ut
* ALLA "metallare" är tjocka, mobbade eller sketfula
* Överdimensionerade nitar ser rent åt helvete ut
* Blod gör inte en nörd hårdare
* Batman-smink gör en inte heller hårdare

Förstår ärligt talat inte varför man börjar lyssna på metal, ännu mindre varför man vill klä sig metal.

Om du är "metallare" så råder jag dig starkt till att följa din dagis-dröm och suga av en hagelbössa och knulla avtryckaren med stortån. Glöm inte att ladda och osäkra först bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback